5 urte E

5 urte E
GALTZAGORRIAK

viernes, 28 de noviembre de 2014

IPUINAK KONTATZEN / CONTANDO CUENTOS

AZKEN HASTE HAUETAN EGUZKI SITEMAREKIN ARITZEAZ GAIN IPUIN KONTAKETAK NOLA EGIN IKASTEN ARITU GARA ETA ZEIN GAUZAK EDUKI BEHAR DITUGUN KONTAKETA BAT AURRERA ERAMATEKO

ESTAS ULTIMAS SEMANAS A PARTE DE APRENDER SOBRE EL SISTEMA SOLAR, HEMOS ESTADO APRENDIENDO COMO CONTAR LOS CUENTOS Y QUE COSAS TENER EN CUETNA PARA ELLO.

ZER DA GARRANTZITSUA IPUINA KONTATZERAKO GARAIAN?

¿QUE ES IMPORTANTE A LA HORA DE CONTAR UN CUENTO?

Ezer landu baino lehen, genekiguna adierazteko ipuina kontatu diete elkarri eta hauek izan dira emaitzak / Antes de empezar a trabajar, se han contado el cuento mutuamente para ver como lo hacen:
BIDEOAK DIRA. gainean sakatu eta hasiko dira
SON VIDEOS: pinchar encima y comenzaran
 
EIDER ETA NAHIA
 
EKAI ETA IRAIA
 
ITZEL ETA HAIZEA
 
ITZEL ETA OIHANE
 
LEIRE
 
LUNA ETA IRUNE
 
 

MARKEL
 
 
MIKEL
 
 
OLAIA ETA NORA
 
 
Irakasleak ipuina behin eta berriz kontatu ondoren konturatu gara oso garrantzitsuak direla ondorengo gauzak: / Después de que la profesora cuenta una y otra vez el cuento nos hemos dado cuenta de que las siguientes cosas son muy importante:

  • IZENBURUA ESATEA / DECIR EL TITULO
  • HASIERA / PRINCIPIO (estos no los traduzco porque los trabajamos en euskara)
    • Bazen behin
    • Behin munduan
    • Aspaldi aspaldian
    • Orain dela 100 urte
    • ....
  • BUKAERA / FINAL (estos no los traduzco por que los trabajamos en euskara)
    • 4 katu eta 5 txito ipuina bukatu eta txito
    • Hala bazan edo ez bazan sar dadila kalabazan eta atera dadila _______ plazan
    • Katu katu ipuina bukatu
    • Haiek pozik bizi baziren gu ere pozik bizi gaitezen.
  • AHOTSAREN TONUA / TONO DE LA VOZ
    • Otsoaren ahotsa / la voz del lobo
    • Txanogorritxoren ahotsa / la voz de caperucita
    • Amatxoren ahotsa / la voz de la madre
    • Narratzailea edo kontalaria / el narrador
  • IPUINA KONTATZEKO POSTURA / POSTURA PARA CONTAR EL CUENTO
    • Ongi eserita egon / estar bien sentados.
    • Ez gehiegi mugitu / no movernos demasiado.
    • Aurpegia ez tapatu ipuinarekin / no taparnos la cara con el cuento.
Eta ikasitako guztia kontuan hartuz berriro kontatu gara ipuina elkarri./ Y después de aprender nos hemos contado de nuevo el cuento:

 
ANDEKA ETA EKAI
 
 
EIDER ETA NAHIA
 
EKAI ETA IRAIA
 
 
EUNATE
 
 
IKER ETA MARKEL
 
 
ITZEL ETA OIHANE
 
 
LEIRE
 
 
LUNA ETA IRUNE
 
 
MARKEL
 
 
MIKEL
 
 
NAHIA ETA EIDER
 
 
NORA ETA HAIZEA
 
 
OHARRA: Ikusiko zenuten haur batzuk bakarrik bigarren grabaketan daudela, gauza da lehenengo grabaketan ez zirela parte hartzen ausartu eta bigarrengoan aldiz bai. Eta ikusiko duzue ere haur batzuk ez diren ez batan ez bestean agertzen, ez dute parte hartu nahi izan eta ez zait bidezkoa iruditu behartzea,
 
NOTA: Como habréis visto hay algunos niños/as que solo aparecen en la 2. grabación, es porque no quisieron participar en la primera. Y también podréis ver que hay niños/as que no aparecen en ninguna, es porque no han querido participar y no me ha parecido justo obligarles.
 

3 comentarios:

  1. Mila esker Lara. Gracias por este blog haces un gran trabajo. Muchas gracias

    ResponderEliminar
  2. Espero que lo disfrutéis en familia

    ResponderEliminar
  3. Son geniales! y como se nota la diferencia, han aprendido un montón!

    ResponderEliminar