AZKEN HASTE HAUETAN EGUZKI SITEMAREKIN ARITZEAZ GAIN IPUIN KONTAKETAK NOLA EGIN IKASTEN ARITU GARA ETA ZEIN GAUZAK EDUKI BEHAR DITUGUN KONTAKETA BAT AURRERA ERAMATEKO
ESTAS ULTIMAS SEMANAS A PARTE DE APRENDER SOBRE EL SISTEMA SOLAR, HEMOS ESTADO APRENDIENDO COMO CONTAR LOS CUENTOS Y QUE COSAS TENER EN CUETNA PARA ELLO.
ZER DA GARRANTZITSUA IPUINA KONTATZERAKO GARAIAN?
¿QUE ES IMPORTANTE A LA HORA DE CONTAR UN CUENTO?
Ezer landu baino lehen, genekiguna adierazteko ipuina kontatu diete elkarri eta hauek izan dira emaitzak / Antes de empezar a trabajar, se han contado el cuento mutuamente para ver como lo hacen:
BIDEOAK DIRA. gainean sakatu eta hasiko dira
SON VIDEOS: pinchar encima y comenzaran
EIDER ETA NAHIA
EKAI ETA IRAIA
ITZEL ETA HAIZEA
ITZEL ETA OIHANE
LEIRE
LUNA ETA IRUNE
MARKEL
MIKEL
OLAIA ETA NORA
Irakasleak ipuina behin eta berriz kontatu ondoren konturatu gara oso garrantzitsuak direla ondorengo gauzak: / Después de que la profesora cuenta una y otra vez el cuento nos hemos dado cuenta de que las siguientes cosas son muy importante:
- IZENBURUA ESATEA / DECIR EL TITULO
- HASIERA / PRINCIPIO (estos no los traduzco porque los trabajamos en euskara)
- Bazen behin
- Behin munduan
- Aspaldi aspaldian
- Orain dela 100 urte
- ....
- BUKAERA / FINAL (estos no los traduzco por que los trabajamos en euskara)
- 4 katu eta 5 txito ipuina bukatu eta txito
- Hala bazan edo ez bazan sar dadila kalabazan eta atera dadila _______ plazan
- Katu katu ipuina bukatu
- Haiek pozik bizi baziren gu ere pozik bizi gaitezen.
- AHOTSAREN TONUA / TONO DE LA VOZ
- Otsoaren ahotsa / la voz del lobo
- Txanogorritxoren ahotsa / la voz de caperucita
- Amatxoren ahotsa / la voz de la madre
- Narratzailea edo kontalaria / el narrador
- IPUINA KONTATZEKO POSTURA / POSTURA PARA CONTAR EL CUENTO
- Ongi eserita egon / estar bien sentados.
- Ez gehiegi mugitu / no movernos demasiado.
- Aurpegia ez tapatu ipuinarekin / no taparnos la cara con el cuento.
Eta ikasitako guztia kontuan hartuz berriro kontatu gara ipuina elkarri./ Y después de aprender nos hemos contado de nuevo el cuento:
ANDEKA ETA EKAI
EIDER ETA NAHIA
EKAI ETA IRAIA
EUNATE
IKER ETA MARKEL
ITZEL ETA OIHANE
LEIRE
LUNA ETA IRUNE
MARKEL
MIKEL
NAHIA ETA EIDER
NORA ETA HAIZEA
OHARRA: Ikusiko zenuten haur batzuk bakarrik bigarren grabaketan daudela, gauza da lehenengo grabaketan ez zirela parte hartzen ausartu eta bigarrengoan aldiz bai. Eta ikusiko duzue ere haur batzuk ez diren ez batan ez bestean agertzen, ez dute parte hartu nahi izan eta ez zait bidezkoa iruditu behartzea,
NOTA: Como habréis visto hay algunos niños/as que solo aparecen en la 2. grabación, es porque no quisieron participar en la primera. Y también podréis ver que hay niños/as que no aparecen en ninguna, es porque no han querido participar y no me ha parecido justo obligarles.
Mila esker Lara. Gracias por este blog haces un gran trabajo. Muchas gracias
ResponderEliminarEspero que lo disfrutéis en familia
ResponderEliminarSon geniales! y como se nota la diferencia, han aprendido un montón!
ResponderEliminar